gnuplot s pm3d pro windows

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Pátek Září 21 16:01:13 CEST 2001

Hezky den vsem,

Namlsal jsem se clankem na rootu s bajecnym popisem
gnuplotu a jeho vyuziti. Dospel jsem dokonce tak daleko ze jsem si
pres cvs stahnul posledni zdrojaky abych mohl vyzkouset "obarvovani"
grafu modulem pm3d Petra Mikulika - po zkompilovani a vyzkouseni jsem byl
nadsen.

Bohuzel ale nemam moznost zkompilovat stejnou verzi pro windows
- protoze pouzivam oba systemy a ukazalo se ze gnuplot mi jako
nastroj vyhovuje, dost bych ji potreboval.

Chtel bych se tedy zeptat jestli by se nahodou nenasel nekdo
kdo ma gnuplot s pm3d pro win uz zkompilovany a byl by
ochoten mi jej poskytnout.

Za pripadnou pomoc moc dekuji.

Petr