RedHat 7.1 bindconf - jak konfigurovat bind-9 bez x

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Září 21 16:21:53 CEST 2001

Ahoj,

> Rad bych si na svem nove vznikajicim serveru nakonfiguroval DNS. Ale jak to
> provest editaci named.conf mi neni prilis jasne a utilitka bindconf se da
> spustit pouze pod X kterezto instalovat nechci. Nevite nekdo o jine utilitce
> ktera by fungovala podobne jako linuxconf v textovem rezimu?

Na editaci named.conf neni, na rozdil od nekterych jinych programu, nic
magickeho.
Nekde se mi tu vali konfiguracni soubor pro named, ve kterem jsou pouzita
a vysvetlena vsechna existujici klicova slova v .conf souboru.

Dokumentace je v adresari doc ;)

--
JiKos.