shutdown - stoji na unmounting filesystems

dan na feld.cvut.cz dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 21 16:35:08 CEST 2001

On Fri, Sep 21, 2001 at 12:58:45PM +0200, David Trcka wrote:

> server mi zacal delat nasledujici vec. Kdyz chci udelat halt (shutdown
> - -h), tak se ukonci vsechny sluzby a cely proces zustane viset na
> unmounting filesystems a dal uz se to nepohne. Nepouzivam zadne sitove fs,
> pripojene jsou pouze oddily ext2 a reiserfs, proc a devpts. System je
> rh7.1 se vsemi updaty (SMP 2 procesory, 1GB RAM, jadro
> 2.4.3-12enterprise).

Tohle znam, ted nevim cim to bylo, urcite v tom hraje silnou roli verze
jadra a mam pocit, ze mi nekdo rikal, ze kdyz pred odmountovanim odstrani
vsechny moduly z jadra, ze se to povede.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /