AbiWord 0.9.3 - chodí!

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Září 21 17:44:19 CEST 2001

Se zájmen jsem sledoval diskusi o nefunkčnosti AbiWordu v jeho
nejnovějších verzích. Měl jsem stejnou zkušenost, až do dneška :-)

Zkusil jsem se pomocí gfontsel kouknout na ten problematický font a
zjistil jsem, že jsou tam dva, jeden ult1mo a druhý abiword. Při pokusu
o prohlédnutí ultima se objeví pouze hláška "Vybrané písmo není
dostupné", z toho předpokládám, že je nějaké divné. Zkusil jsem tedy ve
font serveru přehodit řádek
/usr/share/AbiSuite/fonts,
hned za latin2 fonty a ejhle, abiword už nastartuje. Doporučuji
vyzkoušet.

A když už se mi podařil takový objev, nemohl byste mi někdo poradit jak
v abiwordu dostat jiná kodování fontů. Ve font dialogu se objeví pouze
"Placeholder", což zaprvé nevím, co je a a za druhé mi to vadí :-)

Myslím, že se tento dotaz již v konferenci objevil, ale nějak jsem to
asi nepochopil.

Pavel