shutdown - stoji na unmounting filesystems

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pátek Září 21 20:50:19 CEST 2001

On Fri, 21 Sep 2001 dan na feld.cvut.cz wrote:

> [...]

Nepouzivate usb? Me presne toto delalo, kdyz jsem mel usb bud v jadre,
nebo jako moduly. Musel jsem moduly nejprve odstranit. Mozna tim trpi i
jine veci nez usb. Zkuste moduly napred vyhodit a uvidite.

s pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha