Jaky software pro NEWS server

Jiri Netolicky netolicky na datis.cdrail.cz
Sobota Září 22 10:11:30 CEST 2001

Přeji hezký den,
v současné době používáme pro čtení news Leafnode. Zprávy
se pouze čtou (posílání zatím není možné) a jde o několik málo
desítek skupin. Vyvstal požadavek vytvořit vlastní skupinu, kterou
by však bylo možno číst a posílat do ní příspěvky i z míst mimo
naši organizaci - přitom však nechci, aby náš news server směrem
ven nenabízel ostatní "veřejné" skupiny. A v tomhle jsem narazil
na konfigurační možnosti leafnode. Ve verzi 1x neumí lokální skupiny
- prý to bude umět až verze 2.x která je ale zatím pouze beta. Navíc
nevím jak omezit nabídku skupin pro různé uživatele - snad jen
provozovat dva news servery. Jako další mě napadl INN, ale zdá se
mi to jako kanon na vrabce. Máte někdo zkušenosti ještě s jiným
sofwarem (platforma samozřejmě Linux).

Předem díky,
Jirka