Oznámení chyby

Sobota Září 22 13:46:43 CEST 2001

On Sat, 22 Sep 2001, Alois Plass wrote:

> při instalaci LINUX 7.0 se mi objevila hláška o chybě ( nejsem zkušený
> programátor! ), po nabídce jsem ji poslal na disketu a v příloze
> zasílám obsah. Instalace již dále nebyla možná. Děkuji za odpověď a
> radu. Plass

Pravdepodobne se jedna o traceback z instalacniho programu, ktery je
napsany v jazyce Python. Tu chybu budete dost spatne opravovat, takze bud
zjistite (nebo napisete), kdy k chybe doslo, jakou mate konfiguraci
pocitace nebo Vam tezko nekdo odpovi.

Problem s nejvetsi pravdepodobnosti odstranuje nova verze, takze si bud
sezente verzi 7.1 nebo si pockejte nekolik dni na 7.2 a nechte si ji
vypalit. CZ verze bude pravdepodobne nasledovat v nejake blize
nespecifikovane dobe (rekneme do mesice) a zatim neupresnene podobe.

BTW: ta priloha do konference nedosla....

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz