RE: problémy spamětí

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Sobota Září 22 14:21:57 CEST 2001

Ehmm, mel jsem za to, ze L2 cache je u modernich procesoru prave na
procesoru... Na desce je L3. ;o)

-----Original Message-----
From: Petr Zapadlo [mailto:zapadlo na support.melzer.cz]
Sent: Thursday, September 20, 2001 12:35 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: problémy spamětí

Dne čt 20. září 2001 12:15 jste napsal(a):

> No, to by me zajimalo, jak se neco takoveho kontroluje. ??!! Vubec jsem
> tuto myslenku nepochopil. Kam by mel tu pamet kesovat? :-OOO

Mate mezi procesorem (resp. L1 cache) a pameti L2 cache. Pokud procesor chce
data, tak je vestinou dostane z L2  rychle nebo z pameti pomalu. A pokud
neni
cela fyzicka pamet cachovana (kryta L2 ) pak program v nekterem useku pojede
rychle a nekde pomalu.

Ale jak to zjistit nevim, urcite z manualu k boardu.

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners