APM u Compaq Presario 12XL509

jan na tomasek.cz jan na tomasek.cz
Sobota Září 22 19:44:57 CEST 2001

Dobry vecer,
ma nekdo z vas zkusenosti s provozem Linuxu tomhle notebooku? Tezko se k
tomu hledaji nejake informace, Compaq meni typove oznaceni pri kazde
drobne zmene HW konfigurace, nasel jsem dost informaci o videu a zvuku, o
tom spousta lidi hodne napsala, ale o APM se temer nikdo nezmije, jak kdyz
by to vsem fungovalo??

semicek:~$apm
AC on-line, no system battery

To je jedine co znej dostanu at to je pripojene ke zdroji nebo neni, at
je baterka v jakemkoliv stavu nabyti, totez se dozvim z /proc/apm

semicek:~$cat /proc/apm
1.14 1.2 0x03 0x01 0xff 0x80 -1% -1 ?

semicek:~# apm --standby
Vypne disk a display. Stiskem klavesy se probere.

semicek:~# apm --suspend
Vede k tomu ze to uspesne usne, ale uz neni cesta jak ho probrat. Musim
vytahnout baterku, teprve potom se da zapnout vypinacem a nasledne zacne
delat fsck :(

Priznavam, ze jsem ty M$-Windows ME co tam byly predinstalovany vystrelil
trochu moc rychle, nevim jestli fungovala hibernace, suspend/standby
fungoval korektne, mereni stavu baterky taky. Ted jsem tam zkusil
nainstalovat 98 a jediny co chodi je mereni stavu baterie, suspend/standby
proste nefunguje. Ted cekam az mi ceska pobocka Compaqu posle CD z kteryho
tam ty wokna nakopiruju zpatky, ale to jen kuli tomu abych si mohl zjistit
co tam jak chodi.

Potrebuju rozchodit alespon mereni stavu baterie ... nemate nekdo nejake
zkusenosti?

Diky
	Jan Tomasek aka Semik
	http://tomasek.cz/