Imstalace s WIN

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Neděle Září 23 03:20:04 CEST 2001

Dne so 22. září 2001 16:29 jste napsal(a):
> Přeji všem dobrý den,
>  předem upozorňuji že v Linuxu jsem naprostý začátečník a neumím vůbec nic
> (v Linuxu)

> Teď jsem si sehnal RedHat 6.2 (dvě CD) a opět instalace neprobíhala zrovna
> ideálně,manuál neodpovídá průběhu instalace, ani se mne to nezeptalo zda
> chci LiLo a kam, ale nainstalovalo se samo . Instaloval jsem Linux na druhý
> čistý  HDD. Celkem to šlape, ale zatím nevím co s tím, tak se vtom šťourám.
> Teď když chci bootovat do WIN musím při zobrazení LILO zmáčknout klávesu
> [...]

je to normální. Pokud budeš chtít Windows jako první, musíš v souboru
/etc/lilo.conf napsat "default=windows" (v mém případě ), "timeout=50" je
prodleva před spuštěním 5s. Po editaci nezapomeň jako "su" spustit příkaz
(program) lilo (/sbin/lilo). S "*" je potom systém, který se spustí
automaticky. Novější distribuce mají lilo grafické, a výběr je šipkama.

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt