Imstalace s WIN

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Neděle Září 23 01:13:15 CEST 2001

Dobrý den,
22. září 2001, 19:29:05, napsal jste:

Podsedník> Přeji všem dobrý den,
Ahoj!
Podsedník>  předem upozorňuji že v Linuxu jsem naprostý začátečník a neumím vůbec nic
Podsedník> (v Linuxu)
Nevadí, do měsíce to bude lepší :-)
Podsedník> mám podobné zkušenosti s instalacemi Linuxu do Win98.Zkoušel jsem již 4
Podsedník> distribuce - kdysi dávno vyšla na CD Chipu distribuce WinLinux, instalovala
Podsedník> se do Win a spouštěla přímo z oken stejně jako jakýkoliv jiný program -
Podsedník> bohužel mi chodila pouze černobíle - nepoznala mou grafiku a já to neuměl
Podsedník> nastavit.
Podsedník> Pak jsem zkoušel Linux s Chipu - jak jste již zde někdo psal -nešla
Podsedník> nainstalovat .
Podsedník> Z Cd Computeru mám nainstalovaný LIVE EVAL verzi Suse 7.2 (AMD K6
Podsedník> III-200Mhz,64 RAM D, dva HDD)
Podsedník> opravdu to šlape jako šnek , ale vše funguje - až na zvukovku -(Ocean
Podsedník> tempo -32,dva zvukové čipy Opti a Yamaha)- opět neumím nastavit.
Podsedník> - samo to našlo modem ,monitor,tiskárnu,grafiku.
Jsou to jen "dema". Pokud s tím chceš něco zkoušet, musíš si
nainstalovat ostrou verzi.
Podsedník> Teď jsem si sehnal RedHat 6.2 (dvě CD) a opět instalace neprobíhala zrovna
Podsedník> ideálně,manuál neodpovídá průběhu instalace, ani se mne to nezeptalo zda
Podsedník> chci LiLo a kam, ale nainstalovalo se samo . Instaloval jsem Linux na druhý
Podsedník> čistý  HDD. Celkem to šlape, ale zatím nevím co s tím, tak se vtom šťourám.
Podsedník> Teď když chci bootovat do WIN musím při zobrazení LILO zmáčknout klávesu TAB
Podsedník> a pak mi dá mi možnost  WIN + LIN.nevím zda je to normální standardní
Podsedník> postup.
Podsedník> Opět mám problémy se zvukovou kartou (Ocean tempo -32,dva zvukové čipy Opti
Podsedník> a Yamaha) a přidaly se i problémy s modemem a s připojením na internet.
Podsedník> Takže teď většinu času trávím na Linuxových konferencích a www stránkách a
Podsedník> hledám a hledám a ....
 Jdi na to úplně jinak. Nejprve si sežeň lepší distribuci (novější).
 Ušetříš si spoustu problémů. Oni ty nové verze jsou totiž více
 friendly. Více se blíží Windows, není to takový problém přejít.
 Pokud si ji nemůžeš stáhnout sám, tak to zkus tady:
E-mail:  info na linux-cd.cz
Tam ti rádi pomůžou.
Být na tvém místě, pořídil bych si Suse. Má totiž výbornou
technickou podporu. Na jejich www najdeš naprosto
prefektní pdf, kde je laicky řečeno vše co tě bude zajímat.
Je to v češtině, pochopí to každý. Stojí to mnohem méně času a úsilí
než prolézat internet a číst konferenci, kde stejně budeš rozumět tak
1 mailu ze sta.
Vím o čem píšu. S linuxem nepracuji dlouho a tak mám začátky ještě v
živé paměti...

--
S pozdravem,