Jeste jednou EMAIL a nastaveni

Roman Julius rjulius na seznam.cz
Neděle Září 23 15:27:28 CEST 2001

To je právě to že nekvalifikované adresy nikam posílat nechci.
Prostě existuje systém pro packet rádio, přenosy přes AX25. Tam jsou také
mailboxy, ale používá se jiná struktura adres. Potřebuji zprovoznit posílání
kopií zpráv na e-mail. Tzn. Fetchmail vyzvedne zprávu z AX25 mailboxu a
pošle někam. Jenže odesílatel má adresu ve tvaru pro AX.25, takže prostě
potřebuji změnit jeho doménu na jinou, která samozřejmě existuje a dotyčný
uživatel v ní také.
Nicméně jsem ještě v jiné konferenci našel parametr pro tabulku canonical,
který v manuálu jsem jaksi nenašel " canonical_map = regexp: ............" V
manuálu je všude je hash, db, dbm a pak regulární výrazy nefungují.

Takže problém mám vyřešen. Dík za snahu.

Roman