Cesky tisk v abiwordu

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Září 23 17:07:34 CEST 2001

On Thu, Sep 20, 2001 at 10:33:11AM +0200, Petr Kristan wrote:
> Zdravim.
>
> Asi den jsme bojovali s kolegou s abiwordem 0.9.2 a snazili se ho donutit k
> ceskemu tisku. Bezvysledne. Misto vsech ceskych znaky jsou v nahledu
> kolecka.
>
> Po nakopirovani iso8859-2 fontu do adresare fonts (dle archivu
> konference) zobrazuje abiword cesky dobre.
> Jelikoz nam gnumeric pres gnome-print tiskne ceky, tak bych rekl, ze
> tady problem nebude. Ruzne nastavovani LOCALE a prepisovani encoding ve
> fonts.dir nikam nevedlo.
>
> Pri cteni archivu se mi zdalo, ze to nekomu cesky tiskne.

> [...]

Pouzijte gtk verzi. Gnome verze pouziva gnome-print, a i kdyz jak
abiword, tak gnome-print pouzivaji unicode, jaxi mezi sebou
komunikuji jen v iso-8859-1 (nebo dokonce ascii?)

I v 0.9.3 :-((. Reseni: posilat vyhruzne dopisy vyvojarum abiwordu,
nebo s tim neco udelat sam...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/