Síťový problém (že by ARP?)

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Neděle Září 23 18:40:22 CEST 2001

On Fri, Sep 21, 2001 at 08:00:38PM +0200, Veros Kaplan wrote:

> Krásného dne přeji,

No prší tam pěkně. :-)

> [...]
> si z SourceForge poslední PCMCIA-CS (3.1.29), zkompiloval, nainstaloval,
> restartoval. Všechno bylo OK, síťovka byla také rozpoznána. Když jsem se
> ale pokusil pingnout na druhý počítač, pakety se nevracely.
>
> Co jsem zjistil (tcpdump je spouštěný na velkém počítači):
> - pakety odchází z notebooku (hub blikal)
> - pakety došly na velký počítač (tcpdump, navíc se v /proc/net/arp
>   objevila MAC i IP adresa síťovky v notebooku)
> - velký počítač se pokusil odpovědět (tcpdump)
> - ptal se ARPem na adresu notebooku a ten mu neodpověděl (tcpdump)
> - takže pakety nejspíš nebylo kam směřovat.

Mně se chovala úplně stejně 3c905C-TX. Ta síťovka prostě uměla pakety
vysílat, ale už neuměla přijímat. Pak jsem zkusil Red Hatí jádro a už
jela. Takže si myslím, že i na tu tvoji síťovku je v Red Hatím jádře
patch. Zkus si zkompilovat tu Red Hatí 2.2.19, třeba to pojede.

> Věroš Kaplan

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison