shutdown - stoji na unmounting filesystems

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Neděle Září 23 15:58:24 CEST 2001

On Sat, Sep 22, 2001 at 09:54:14AM +0200, David Trcka wrote:

> Nepouzivam usb, tam usb vubec neni. Potencialni problem vidim bud v
> ovladaci scsi aic7xxx, nebo v reiserfs. Pak je tam jeste sitovka eepro100,
> ale chova se to stejne, i kdyz mam misto ni jinou.

Setkal jsem se se stejnym problem jako vy. Z uvedeneho vyctu mame
spolecny akorat ten reiserfs, takze to by mohl byt zdroj problemu.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467