Jak BOOTovat se ZIP250

Radek Hnilica radek na hnilica.cz
Neděle Září 23 19:12:30 CEST 2001

	Dobry den,
narazil jsem na problem, a ted jen ocekavam jek brzo a jak moc si
rozbiju drz... predni cast obliceje.

Nechal jsem si do nekolika routeru a serveru nanistalovat mechaniku
ZIP250.  Je v provedeni ATAPI pro pripojeni na IDE radic.
Chci ji pouzit misto diskety k zavadeni operacniho systemu.

Ve sve pracovni stanici jsem to rozchodil a povedlo se mi s pouzitim
"mirneho" nasili prinutit Debian a nainstalovat jej na ZIPku.
:) Dokonce z ni nabootuje.

Nicmene v routeru jenz mam ted vedle sebe (tedy ne tady, ale v praci)
nejsem schopen z teto nabootovat.  Tedy ne ze by ten router nechtel,
DOS i NT ma snahu a bootuje.  Nicmene Linux nabootovat nechce.

Porad doufam, ze najakou saskarnou s LILO se mi ho nabootovat podari.

Prohledaval jsem cely WEB, procetl snad vsechno co k ZIPkam je,
ale nikde, vubec nikde jsem nenasel ani slovo k tomu jak nabootovat
se zipky.  Vsechny stranky kde se mluvi o bootovani se ZIPky
resi bootovani s FD s root na ZIPce.  Nicmene ja v tech strojich
zadnou FD mechaniku nemam, mam jen ZIPky.

Konkretne mi bootovani chcipne bud na LI, nebo pri jinem nastaveni
v biosu na L 80 80 80 ...
Ani nevim co bych k tomu jeste dopsal.  Snad, bootovaci zipka
je sformatovana jako disk s jednou partition a to hdc1.
lilo je nastavene tusim jako
disk /dev/hdc
root /dev/hdc1
boot /dev/hdc ci hdc1

zkousel jsem metodou pokus omyl ruzna nastaveni ale pres LI jsem se
nedostal.

jo v disk jsem jsete uvadel parametr bios=0.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>