SYN Flood

Neděle Září 23 20:44:59 CEST 2001

On Thu, 20 Sep 2001, Michal Vymazal wrote:

> Tech informaci je hrozne malo. Musel by jste si prostudovat bugreports
> od kernelu 2.2.14
> Ja bych zkusil jako prvni dat kernel 2.2.19 (rucne prelozeny).
> V kazdem pripade bych do budoucna pouzil paketovy filtr (ipchains) s
> logovanim vsech prichozich tcp SYN paketu (a UDP pakety radeji tez) na
> externi rozhrani (eth do Internetu).

Hmm... Alan ma uz pre-patch-2.2.20-10.bz2 a rekl bych, ze v nem bude dost
odstranenych chyb. Je otazka, zda i nejake dalsi zavlecene nejakymi
opravami. Distributori maji obvykle 2.2.19 + nejake ty pache navic, takze
pokud jste nezkuseny, pouzijte aktualizovane jadro pro Vasi distribuci,
ktere Vam uz pripravili. Budete to mit vic bez prace.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz