Generovani grafu

Honza Petrous hop na unibase.cz
Pondělí Září 24 07:43:33 CEST 2001

On Mon, Sep 24, 2001 at 07:24:45AM +0200, Petr Hrbek wrote:

> o GNUplotu vim, ale pokud je mi znamo, tak nedokaze generovat 3d sloupcove
> grafy a podle meho nazoru ani sloupcove. Bohuzel ja 3d sloupcove grafy
> potrebuji a nevim, jestli existuje jina alternativa, nez si je malovat
> rucne pomoci GD.

Jestlize netrvate na Apachovi, pak zkuste pouzit mnou vychvalovany
Roxen Webserver, ktery je expert prave v oblasti "za behu generovane
grafice". Tj. muzete zde jednoduse generovat obrazky ci tlacitka z fontu,
prevadet mezi ruznymi formaty a taky generovat nekolik typu grafu
(jestli zrovna vami pozadovany 3d si nejsem jisty).

Vice viz: http://docs.roxen.com/roxen/2.2/creator/graphics/index.html .

Konkretne kontejner <diagram /> najdete na
http://docs.roxen.com/roxen/2.2/creator/graphics/diagram.tag .

/Honza