samba v domene a tisk

Tomáš Hodek tomas.hodek na volny.cz
Pondělí Září 24 09:16:25 CEST 2001

Dobry den,

mam sambu 2.2.1( preinstalovana z 2.2.0 ) jako clen NT domeny ( instalace vychazi z slackware ) a chtel jsem rozhodit automaticky download driveru pro tiskarnu. Vse se darilo podle prirucky az do doby kdy jsem pridal driver pro Win95 a spletl jsem jeden ovladac ( make_printerdef vynechal jeden parametr a ja si tipnul spatne ).
Chtel jsem jej odebrat a to se jiz nepovedlo. Od te doby mi hlasi NT_STATUS_ACCESS_VIOLATION.

Jaky je spravny ucet pro administraci pomoci programu rpcclient ( root to neni i kdyz to man tvrdi )? Me to ze zacatku fungovalo domain adminem NT domeny, pak uz ne.

Nainstaloval jsem na jiny pocitac vse znova ale odmita me to od  zacatku.

Dekuji
Tomas Hodek

PS: jinak samba i s tiskarnou pekne frci :)