IR v XMMS

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pondělí Září 24 10:57:40 CEST 2001

> Dobry den,
>
> nedari se mi zprovoznit IR v XMMS, funguje to nekomu?
>
> Pro IR ovladani pouzivam balicek lirc-0.6.4, ovladam tim cas KDE a cely TV
> Tuner a vse je OK. V XMMS zadam jako device /dev/lirc, ale on s nim nechce
> mluvit. Pise, ze je busy. Prece ale musim mit nahozene lirc, aby to vubec
> fungovalo (zavedlo modul do jadra).
>
> Jan Povolny

Existuje plugin, ktery se jmenuje myslim "IR Man plugin". Ten slouzi pro
ovladani cehosi co se jmenuje "IR Man" a je to pripojeny na ttySx. Vy ale
potrebujete "LIRC plugin" ve kterem se da konfigurovat tak akorat velikost
fontu (pro vypisy pri vyberu fontu). Jeho nastaveni neni "jeho nastaveni",
ale nastaveni LIRCu ( napr. /etc/lirc/lircrc.conf pro globalni nastaveni,
~/.lircrc pro "osobni nastaveni" ) kde pak mate na priklad :
begin
  remote = AUX
  button = Vol+
  prog = xmms