rsync a kompresia dat ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Září 24 11:36:08 CEST 2001

:> > -z prepinac robi akurat transportnu kompresiu ..
:>
:> 	A co bys rad vice? Myslim, ze rsync nemuze vytvaret (z principu se
:> to nemusi vejit) obrovsky archiv na serveru, ktery pak posle...

rfad by som dosiahol to, ze ked robim rsync medzi strojom A a B a na A ma
toto:

/dir/data/
/dir/data/a_file
/dir/data/b_file
/dir/data/c_subdir/
/dir/data/c_subdir/d_file
/dir/data/c_subdir/e_file

aby po skonceni procedury som mal na B strane toto:

/backup/dir/data/
/backup/dir/data/a_file.gz
/backup/dir/data/b_file.gz
/backup/dir/data/c_subdir/
/backup/dir/data/c_subdir/d_file.gz
/backup/dir/data/c_subdir/e_file.gz

iste ..mozem si to robit sam .. akurat potom rsync nevie urcite, ci sa subor
zmenil, alebo nie .. ( ak robim kontrolu len podla timestamps .. v mojom
pripade to staci, lebo je to pre mna jednoznacny dokaz o tom, ze sa subor
zmenil )

chcem od neho ( alebo od ineho podobneho nastroja ) to, aby vedel spakovat a
potom pochopil sam seba ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying