webmail pro Postfix - IMP x NeoMail x Imho

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 24 11:50:17 CEST 2001

Jirka Mares napsal:
> Zdravim
>
> Pouzivam mail server postfix. Chci spustit take nejake webove rozhrani. Na
> strankach o postfixu jsem nasel 3 odkazy. IMP system, NeoMail system, IMHO
> system.

ono je to celkem jedno. imp je cesky a ostatni nevim. pravda je, ze starsi
verze IMPu (tj. i soucasna stable) jsou podle nekterych "moc framovite".
Jinak zvlada prakticky cokoli, i zmenu hesla uctu

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

"Computers are useless. They can only give answers."            Pablo Picasso