presunuti swapu na novy disk

Martin Spirk Martin.Spirk na pvt.cz
Pondělí Září 24 11:54:46 CEST 2001

On Mon 24. September 2001 11:15, you wrote:
> dekuji,
> server budu muset vypnout pro pripojeni noveho disku,ale jen tak pro
> zajimavost.RAM na tom serveru mam 2GB,  nicmene se swap oddil
> vyuziva.Mohu pouzit swapoff/on, kdyz se swap pouziva?

Ano,  ale muze to chvili trvat. Nejprve pomoci swapon pridate novy oddil,
potom date swapoff - on ceka dokud na tom odpojovanem oddilu neco ma a pak ho
odpoji. Tam by zrejme pomohlo nejake nastaveni priorit tech oddilu aby zacal
prednostne pouzivat ten novy, ale s tim uz jsem neexperimentoval.

>Za druhe - je
> mozne mit vice swap oddilu "zapojenych do serie" ?

samozrejme

		Martin