presunuti swapu na novy disk

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pondělí Září 24 12:32:48 CEST 2001

> ... i kdyz s vasemi 2gb se bude spis flakat ten swap :-)
>
> MP

to mate pravdu swap se opravdu flaka - ale ....
kdyz jsem ten server instaloval,tak jsem vzhledem k velikosti RAM
nenastavil swap na dvojnasobek velikosti ram
jak se to doporucuje (pri 2gb ram se mi to zdalo zbytecne jak ve smyslu
mrhani mistem tak k vyuziti 4GB swapu)
Tady je to "ale" - server, ktery ma 15000 rpm disky na celkem slusnem HW
RAID radici strasne pomalu kopiroval (Pomale diskove operace).
Kolega zjistil (doufam,tedy ze  ne pres konferenci - ze tady
neopakuji,co tu jiz bylo), ze to je prave
velikosti swapu.Nevim presne proc to tak je(mel jsem minuly tyden
dovolenou,tento tyden ji ma zase kolega ),ale ke me se dostala
nasledujici informace -
na jadrech 2.4.x je potreba mit velikost swapu 2.5x vetsi nez je
RAM.Takze presto,ze je swap zdaleka nevytizen,
tak musim pridat do serveru dalsi disk abych mohl udelat potrebny swap a
server funkoval tak jak ma :-((

Jeste bych se zeptal, jak reknu systemu, ze mam vice (dva) swap oddily ?

s pozdravem rm