ucd-snmp problem

Martin Dostál dostal na jrc.cz
Pondělí Září 24 13:22:23 CEST 2001

Zdravim

Mam RH71 s ucd-snmp co tam je. MEl jsem stejny problem i na RH70. SNMPD je
pusteny, pouziji prikaz "snmpwald localhost public" a obcas vidim cast
vypisu MIB, ale vetsinou hned timeout. V archivu jsem nasel zpravu, ze mel
nekdo podobny problem, ale reseni zadne. Rekl bych o tom, "ze to vazne". V
konfiguraci jsem nenil pouze nastaveni komunit, ale to mam urcite v poradku.
Mozna bude potreba vypnout nejake moduly  z MIB (o tom se zminuje
dokumentace, ale jen tak mirne, nepochopilj jsem to). Zatim jsem si s tim
neporadil. Dela mi to na nekolika strojich to same.

    M.D.