xmms nehraje

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Září 24 14:21:06 CEST 2001

> Mám Red Hat 7.1 s jádrem 2.4.2 a integrovanou zvukovku via82xxx. Když
> spustím xmms je vše v pořádku, dokud nechci přehrát nějaký mp3 soubor.
  Pokud prehravas neco jineho, napr. mod, funguje? Pokud ne, je shnile
cele pcm zarizeni. Pokud to nekdy funguje a nekdy ne (v zavislosti na formatu
mp3, tak je mozne, ze se nedomluvi napr. na frekvenci (48kHz s jadernym
ovladacem ani omylem).
  Zkusil jsi pouzit alsu? Nemas neporadek v zarizenich v /dev? Mixer ti
funguje?
  Pokud se rozhodnes pro alsu, hledej zde:
    http://hardware.penguin.cz/vypis.php3?ceho=dotaz&cislo=328
  popr. zde:
    http://www.linux.cz/lists/archive/linux/114529.html

> Jakmile ho otevřu celý problém zatuhne a nezbyde nic než ho sestřelit.
> Podivné také je, že ps -A ukazuje, že je xmms spuštěný 4x - 8x. Nevíte co s
> tím?
  Nic, to je normalni. To nejsou procesy ale thready, xmms je multithreadovy,
neznepokuj se tim a nech to smrdet - otazka xmms a hreadu tu jiz byla
nekolikrat pitvana.

> Petr Kinšt

s pozdravem
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz