Po nainstalovani dual boot W98 nebootuje.

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Září 24 18:38:25 CEST 2001

On Mon, 24 Sep 2001, Stanislav Sprinc wrote:

> Odvtedy Linux bootuje normalne cez LILO. Ked vsak skusim bootnut W98 tak
> to pocas bootovania zhavaruje s hlaskou o vseobecnej vynimke. Nejde to
> bootnut ani do nudzoveho rezimu. Do DOSu to vsak ide. Takisto pokus o
> opatovnu instalaciu (aj pri pokuse o instalaciu z HD) opat zhavaruje na
> 21% s tou istou hlaskou "SUWIN caused...".
>
> Ked som pozeral do Bootlog.txt, tak som zistil, ze postupne nacitava a
> inicializuje vsetky moduly (a vsetky uspesne). Potom dojde k "Initializing
> kernel" a hned za tym "Kernel NLS initialization failed" bez
> podrobnejsieho dovodu.

Tento dotaz nemá nic společného s linuxem, je to problém windows, při
první chybě se win snaží opravit a pokazí co jde, také se mě to stalo.
Náprava - přepsat poškozené soubory v windows tj kernel386.exe a další a
pokud se to nepovede formát c: a nainstalovat znovu.

> Potom su tam hlasky o spustani GUI a USER, co napodiv tiez hlasi, ze
> uspesne a potom je koniec logu.
>
> Prosim Vas este raz velmi pekne o rychlu radu!
>
> Diky krasne.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne