Shanim LinuxPPC

Ales Nehyba ne.al na MATONKUworldonline.DEKUJIcz
Pondělí Září 24 21:49:26 CEST 2001

libor.mitrenga na msi-zlin.cz (Libor Mitrenga) wrote in
news:00a001c144bd$9eb90d80$0701a8c0 na presario:

> Já to cca pred rokem stahoval, ale nebyl jsem schopen to vypalit na
> CD. Takze, kdyby pomohl stazeny image file, tak ten mam k dispozici
> na CD (ve Zline).
>
> Zdravi
>
> Libor

Dobry den

Chci to zkouset na NuBus PowerMacu (6100/66). Nasel jsem, ze tyto
stroje jsou podporovany az od cervna 2000. Pokud je ten download
novejsi, tak bych mel zajem. Jaka by byla cena?

S pozdravem

--

Ales Nehyba

For e-mail contact remove all CAPS from address.