Jak Nainstalovat KDE 2.2

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Září 25 00:35:42 CEST 2001

Zdravim vsechny
Objednal jsem si na www.linux-cd.cz  CD s KDE 2.2. Dneska (ne, vlastne
vcera) prislo a jal jsem se instalovat.
Srandicky, typu "upgrade qt a libmng" jsem zvladl, ale nemohu se dostat
na upgrade dalsich veci a to diky "kolizi" zavislosti rpm balicku na
glibc 2.2.3
Mam distribuci RH 7.1 CZ, kde "puvodne" byla glibc-2.2.2-10. Z rawhide
jsem si stahl glibc 2.2.4-14 a uspesne ji dostal do systemu (vcetne
glibc-common a devel, snad ten linux po restartu nabehne). Jenomze mile
KDE "trva" na glibc-2.2.3, coz me lehce "stve".

Podaril se nekomu z vas upgrade na KDE 2.2 (distribuce RH 7.1 CZ)? Mam
to zkusit obelhat, nebo radeji pockat na RH 7.2?
Diky za tipy.

Michal Vymazal

--
Michal Vymazal