PostgreSQL + setlocale + zle triedenie slovenskych znakov

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Září 25 07:51:01 CEST 2001

Marian Sabo napsal:
> Zdravim
>
> Viem, ze to sem nepatri, ale uz to hladam 3 hodiny na i-nete vsade.
> Mam problem s triedenim slovenskych (interpunkcne znamienka) znakov
> v postgrese. Mam RH 7.1 CZ, postgresql 7.1.2, locale su  v poriadku,
> v shelly mam spravne nastavene LC_*, sort mi sravne triedi, vsetko je ok
> okrem toho postgresu. Znaky s mekcenmi vyhodnocuje ako posledne v poradi.

co. postgresql sam nebo pri pristupu prez php (ono je to ostatne jedno :)).
Uz to tady pred chvili bylo, bezi postgres se spravnymi locale? to, ze si
neco nastavite v php je uplne jedno - teda pokud radite databazi a ne pk v
php

> Pouzivam PHP (4.0.6), kde mam nastavene setlocale("LC_ALL","sk_SK");
> uz fakt neviem, co mam zle a kde
> Na druhom, takmer identickom serveri to mam rozbehane v pohode, tomuto
> sa nieco nepaci.
>
> Co s tym ?
>
> Dik
>
> Marian Sabo

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Resistance is futile. You all will be packaged