PostgreSQL + setlocale + zle triedenie slovenskych znakov

Úterý Září 25 08:03:20 CEST 2001

Marian Sabo napsal:

> poradi.

> :)).
> >

> ako zaistim, aby bezal zo spravnym locale ?
> v /etc/sysconfig/i18n      mam LANG=sk_SK
> pred startom postmastera nastavujem LANG, LC_ALL a LC_COLLATE (+ export)
>
> je to OK ?

melo by. jeste by neskodilo zkontrolovat /etc/postgresql/*.{env,conf}. obcas
se tam take vyskytuje nastaveni locale. a jinak trideni chodi (sort a spol)?
Posledni moznosti je, ze postgres nebyl prelozen s podporou locale, ale to
by se snad stat nemelo

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<zpx> it's amazing how "not-broken" debian is compared to slack and rh