Po startu wine jsou Wokna totalne KO

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Úterý Září 25 09:46:08 CEST 2001

mne RH7.1 original taky parkrat pekne vymrvil disk (ext2 teda). Proste po
CISTYM restartu se spustil fsck, neopravil, musel jsm opravovat manualne - a
ze tam toho bylo, nastesti postradatelne veci (pritom soubory ktere byly
prokazatelne bud otevrene jen pro cteni nebo vubec neotevrene).

7.0 a nizsi RH mi toto nikdy neudelal. Chipset i440BX (znate nekdo neco
lepsi :-)?), UDMA33 IDE disky, standardni i prekompany kernel ... stalo se
mi to asi tak 5x !!!

MP