Vnutropodnikovy postovy uzol

Marian Tatarka tatarka na didaktik.sk
Úterý Září 25 12:49:09 CEST 2001

Dobry den,

mozete mi prosim poradit riesenie nasledovnej situacie:

Siet pripojena do internetu cez RH6.2, stanice su windows 9x/NT.
Internetovu postu obsluhuje sendmail, klientom je Outlook Express.
Chcel by som, aby si uzivatelia pri vytvarani novej spravy mohli
vybrat adresata bud z vlastneho zoznamu, alebo podnikoveho,
kde by boli adresy vsetkych uzivatelov firemnej siete (upravovany
len administratorom), a ktory by bol ulozeny centralne na servere.
Ide mi o to, aby som mohol poslat mail v ramci podniku bez toho,
aby som musel poznat presnu adresu daneho adresata, pripadne
aby som mohol poslat mail vsetkym zamestnancom.
Idealne by bolo, keby sa tento zoznam automaticky aktualizoval
pri vytvarani alebo ruseni pop uctu uzivatela.

Dakujem za navrhy, staci mi aj odkaz na nejaku dokumentaciu.

Marian Tatarka