lomitka "/" a "\" v url

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Úterý Září 25 13:41:37 CEST 2001

Tzn.

No, nevím, ale řekl bych, že většinu těch lomítek interpretuje webový server
a nikoli Váš Netscape. I když uznávám, že třeba potřebuje oddělit doménu od
cesty. Tudíž dle mého, pokud je část http://domena/ v pořádku, tak zbytek
Vás nezajímá, protože to prostě Netscape nemá co parsovat, ale poslat jako
HTTP požadavek.

Každopádně tyto chyby se objevovat budou, protože IE od verze 5 je čím dál
tolerantnější k chybám na HTML stránkách. Je potřeba, aby si s tím třeba i
případné prohlížeče uměly trochu poradit. Koneckonců dnes už velká část
HTML stránek vzniká bez znalosti HTML a považuji to za správné. Lidi také
raději píší dopis vizuálně, než pomocí editoru a obávám se, že ani TeX
nenadchne většinu lidí jinak, než pomocí LyXu.

Jediné řešení, jak se v budoucnu vyhnout chybám je to, že se vytvoří free
HTML editor, který bude lepší, než MS Front Page, nebude vyžadovat znalost
HTML, a bude velmi user friendly a dá se mu moc reklamy mezi obyčejné lidi.
Zároveň bude generovat čístý HTML kód.

Čím dál méně lidí umí a bude umět HTML a jak jsem napsal, považuji to za
přirozený vývoj, proti kterému můžeme protestovat, můžeme o tom diskutovat,
ale to je asi tak jediné, co proti němu můžeme dělat.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác