Bochs a mtools

Petr Mojzisek mojza na seznam.cz
Úterý Září 25 15:16:25 CEST 2001

Dobry den,

mam takovyto problem. DOSEMU mi funguje v poradku, ale bez zvuku [proc
asi potrebuju zvuk? :-)]. Proto jsem chtel vyzkouset BOCHS, protoze
udajne emuluje SB16. Bochs mi funguje a ja bych potreboval nejak
elegantne pretahnout soubory z DOSEMU image na BOCHS image.

Navzajem si nerozumi, kdyz jednomu chcu podstrcit image od druheho, tak
to nedopada vubec nijak. Proto jsem myslel, ze idealni bude pouzit
mtools. Pro pristup na DOSEMU image- zadny problem. Jak mam ale
nakonfigurovat mtools pro bochs disk image? Potrebuju nejaky offset,
ktery to donuti fungovat, ale nevim, jak na nej prijit.

Pro znalce by mohlo stacit, ze BOCHS image je virtualni disk s geometrii
cyl=162, heads=16, spt=63, s existujici jednou prvni primarni partisnou,
ktera zabira cely disk a je naformatovana na FAT16.

Pomuze nekdo?
Diky

Mojza