Vnutropodnikovy postovy uzol

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Úterý Září 25 16:44:16 CEST 2001

Dobry den p. Marian,
MT> Siet pripojena do internetu cez RH6.2, stanice su windows 9x/NT.
MT> Internetovu postu obsluhuje sendmail, klientom je Outlook Express.
MT> Chcel by som, aby si uzivatelia pri vytvarani novej spravy mohli
MT> vybrat adresata bud z vlastneho zoznamu, alebo podnikoveho,
MT> kde by boli adresy vsetkych uzivatelov firemnej siete (upravovany
MT> len administratorom), a ktory by bol ulozeny centralne na servere.

jednoznacne si nainstaluj nejaky LDAP server.
myslim, ze OpenLDAP je zadarmo.
K nemu nejaky pekny editor uzivatelov..
Ja mam kupeny soft, takze to uz mam "v cene"
plus sme naprogramovali web rozhranie pre LDAP,
ale je to pre IIS...

MT> Ide mi o to, aby som mohol poslat mail v ramci podniku bez toho,
MT> aby som musel poznat presnu adresu daneho adresata, pripadne
MT> aby som mohol poslat mail vsetkym zamestnancom.
MT> Idealne by bolo, keby sa tento zoznam automaticky aktualizoval
MT> pri vytvarani alebo ruseni pop uctu uzivatela.

synchronizacia je mozna, asi tak, ze uzivatelov
linuxu mas v LDAP a ten linux si ich overuje
stadial

mam asi tuto kombinaciu:
exim (namiesto sendmailu)
klasicky pop3 z balika imapd

MT> Dakujem za navrhy, staci mi aj odkaz na nejaku dokumentaciu.

zrejme najviac ten OpenLDAP
a potom cosi o prihlasovani uzivatelov cez LDAP
plus synchronizacia uzivatelov medzi linuxom a
ldap serverom

vsetko je to celkom narocne.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk