Programovani pod GTK

Josef Lukes lukes na fsik.cvut.cz
Úterý Září 25 16:45:59 CEST 2001

Preji pekny den,

    rad bych s sirokou verejnosti:-) probral muj vyber programoveho
"prostredi".
	Stojim pred naprogramovanim aplikace zajistujici rozhrani
pro ridici system (na druhe strane bude PLC). Bohuzel (pro mne;-) )
v grafickem prostredi. Krom jineho bude obsahovat interpret a samozrejme
editor (rad bych s moznosti syntax highlightingu).
	Nakonec jsem se rozhodl pro GTK s pouzitim Glade.
 	Nevite kterym smerem se dat, kde hledat rozumne knihovny pro
syntax highlighting? Nasel jsem zatim GtkExText (resp.GtkSourceView) -
coz mne zatim moc nepresvedcilo, asi i tim, ze druhe jmenovane jsem
nedokazal zkompilovat (s GTK2-1.3.7) :-(.
 	Domovska stranka Glade-u glade.pn.org (mozna mam totalni smulu,
nebo neumim hledat) se zda nekolik tydnu nedostupna.
 	Nenajde se nekdo, kdo by priblizne definoval cas vypusteni
stabilni GTK2;-), popichnul ke knihovnam pro syntax highlighting,
vedel copa se deje s Gladem, popr. rekl "tudy cesta nevede....:-)", nebo
jeste lepe kudy cesta vede....

Diky moc
Pepa Lukes