lomitka "/" a "\" v url

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Úterý Září 25 17:31:16 CEST 2001

> To je opravdu systemove reseni. A ty co tento editor nebudou pouzivat
>tak jim dame dozivoti...

Jasně, takže všichni ať se povinně naučí anglicky a ať se naučí nazpaměť W3C
pasáže o HTML. Bylo by to sice nejlepší, ale otázka je, jak moc reálné. A
musíte si vybrat, jestli chcete pracovat s realitou, a nebo s utopií.

Každopádně to navíc chce milý mail na webmastera toho webu.

Je potřeba říci, že co mám zkušenosti, tak normální člověk z mého okolí je
schopen se z visuálních editorů naučit pouze MS Front Page, který zrovna
čistý kód nedává. Jinak jsem neviděl editor pro normální lidi, kteří neumějí
HTML. Já vím, že HTML je jednoduché, ale prostě to není pro lidi.

Chápejte, prostě z hlediska 95% lidí to funguje tak, udělám web, prohlédnu
ho ve svém browseru (což je z drtivé většiny IE 5 a výše) a pokud to
funguje, tak je to ono. Věřte mi, že dnes většina renomovaných serverů v
Čechách i zahraničí má chybu v JavaScriptu, ale nevidí ji, protože IE 5 jí
ukryje. V jiných browserech se objeví chybové hlášení. Prostě to je tak, mám
brečet?

S pozdravem

Miloslav Ponkrác