Jak ukoncit PPP spojeni?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Září 25 20:10:44 CEST 2001

On Tue, 25 Sep 2001, Jirka Mares wrote:

> Zdravim
>
> Navazu PPP spojeni (pppd connect"chat ... atd). Napojim se a komunikuju. Ale
> jak spojeni ukoncim? Zatim to dokazu tak, ze na pppd poslu kill. Ale nezda
> se mi to prilis elegantni. V man strance k PPPD jsem zadny parametr na
> ukonceni nenasel (nebo jsem spatne hledal?).

nevim, zda vas to uklidni, ale pouzivam to same: killall pppd a funguje to
v pohode...

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487