ascii2diakritika bylo: Re: putty a cestina

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Září 25 23:01:58 CEST 2001

On Mon, 24 Sep 2001, Pavel Machek wrote:

> No, podle kontextu ;-). Pravda, strasit a vabit by se rozpoznavalo
> docela tezko...

jeden chytry student? to udelal, fungovalo to on-line, pouzivalo to indexy
slov ze zpravodajskych serveru. nikdy jsem ten konvertor nevyzkousel,
protoze jsem na ten server diky pretizeni nikdy nedostal a ted uz nevim tu
adresu, snad to nekde najdete, nebo vam nekdo poradi...

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487