Jak dostat email k Perlam

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Září 26 00:01:23 CEST 2001

> Zdravim vas!
>
> Potreboval bych, nejspise rychlou, radu.
> Chtel bych pomoci perlu rozebirat maily prichozivsi na urcity mailovy ucet,
> strkat je do databaze
> a pozdeji s nimi pracovat. Poradite mi nekdo jak to nejlepe udelat ? :o)
> Potreboval bych jednoradkovou radu typu
> program -> program -> perli_skript     +tu cast dat do cronu, pripadne to
> strcit jinam :o)
Potrebujete k tomu procmail. Manualove stranky jsou podle mne pomerne
srozumitelne, takze si s nimy urcite poradie (kdyz sem si nimy poradil ja
;-). Priklad /home/sms/.procmail:
[root na linux sms]# cat .procmailrc
:o
* ^From.*qwert
|/var/www/perl/sms/zpracuj_mail.cgi

[valy na linux sms]# cat /var/www/perl/sms/zpracuj_mail.cgi
#!/usr/bin/perl -w

use Pg;         #modul pro praci s PostgreSQL databazi

open STDIN, "<STDIN";   #otevreni standardniho vstupu
@email = <STDIN>;        #nacteni dat ze STDIN
close STDIN;            #zavreni STDIN

Takze co se tyce toho prikladu:
Vsechny emaily, ktere v hlavicce From obsahuji .*qwert (uz si nepamatuju
co to znamena, je to dlouho ce sem delal tenhle skript a v manu to hledat
nebudu) se pres rouru poslou do skriptu zpracuj_mail.cgi. Ve skriptu si
jiz ze STDIN prectete kompletni email.

Doporucena dokumentace:
procmailrc(5), procmailsc(5), procmailex(5)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..