PRenos z linuxu na SUN

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Září 26 09:20:05 CEST 2001

:>  Primitivni programek jsem prekopiroval z linuxu na SUN. Spustil jsem
:> preklad - ten probehl  pohode, az pri linkovani:
:>
:> gcc -o udp_client netm.o udp_client.c
:> Undefined                       first referenced
:>  symbol                             in file
:> socket                              /var/tmp/cc7pGbSg.o
:> bind                                /var/tmp/cc7pGbSg.o
:> inet_addr                           /var/tmp/cc7pGbSg.o
:> sendto                              netm.o
:> recvfrom                            netm.o
:> ld: fatal: Symbol referencing errors. No output written to udp_client
:> collect2: ld returned 1 exit status
:> make: *** [client] Error 1
:>
:>  Jak odstranit tento problem (zpusobeny patrne knihovnami?)

prilinkovat kniznice

-lsocket -lnsl

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting