xmms a plugin pro timidity

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Září 26 10:13:19 CEST 2001

> Ahoj,
  Hezky den,

> Funguje nekomu vstupni plugin xmms pro timidity? Xmms skladbu sice prehrava,
  Ne.

> ale je naprosto nemy. Veskere pokusy laborovat s vystupem nikam nevedou.
> Nijak nereaguje ani na nastaveni mixeru. Samotne graficke rozhrani xtimidity
> i spusteni timidity v radku funguje dobre. Rovnez prehravani jinych
> zvukovych formatu v xmms (s prislusnym vstupnim pluginem) je v poradku: wav,
> mod, mp3, FMradio, cdaudio, atd. Zvuk mam pres SB 128PCI prostrednictvim
> alsa driveru.
> Zkousel jsem i nastavovat posuvniky v konfiguraci pluginu timidity, ale ani
> tady jsem se nikam nedostal.
  Chovalo se mi to stejne, na pokusy jsem se vykaslal a pouzivam timidity.
Navic mam dojem, ze ten plugin je hodne out-of-date.

> Zboznym pranim je mit xmms jako vychozi multimedialni aplikaci pro veskere
> "zvuceni"
  btw. funguje nekomu vystupni plugin pro xmms a pro alsu? Nebo existuje
novejsi verze nez pro.0.4 neco?

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz