ttySx pres sit

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Září 26 10:01:02 CEST 2001

Stanislav Meduna <stano-cznews na meduna.org> wrote:
 : On Tue, 25 Sep 2001 10:20:23 +0200, Radovan Garabik wrote:

 : Sender: Radovan Garabik <garabik na atlas15.dnp.fmph.uniba.sk>

 : Posielam to sem, kedze neviem, kde je chyba: zmrsil to odosielatel,
 : alebo nejaka transformacia po ceste? Citam to cez newsy a ta sprava
 : je v normalnom 8859-2, ziadny UTF.

heh
zmrsil to tin u mna
mam nastavene charset utf-8 lebo normalne posielam v utf-8 ak chcem
posielat nejaku diakritiku alebo azbuku a podobne. Do cz.comp.linux
pisem bez diakritiky, takze tin automaticky v tom pripade Content-Type
nepise a vsetko je v poriadku.  Ale v tomto pripade som citoval
predchadzajuci prispevok, ktory bol v iso-8859-2, a tin ked vidi
8-bitove znaky tak pouzije default Content-Type, ale je dost blby a
ziadnu konverziu nerobi.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |