reiserFS na RH 7.1 II

Středa Září 26 12:03:19 CEST 2001

On Wed, 26 Sep 2001, Mošnička Roman wrote:

> kdyz nezadam typ vubec,tak to to vyhodi hlasku VFS: can't find valid fat
> fileszstem on dev 08:11
> you must specifz the filesystem type
>
> Jadro pouzivam 2.4.9 - koukal jsem se do konfigurace,ale nejak jsem
> nenasel,ze bych tam musel zapnout volbu pro reiserfs

Pokud jste si jadro kompiloval sam, tak to zapnout musite. Objevi se je
pokud mate zapnute experimentalni volby (CONFIG_EXPERIMENTAL), tak si je
hnedka na zacatku zapnete. Jinak standardni jadro z distribuce by to melo
umet (pokud mate RH 7.1 nebo novejsi, resp. aktualizovany).

Pokud Vam neco nefunguje, myslete nejprve na vlastni chybu a pouzijte
genericke jadro z distribuce.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz