Problem s instalaci RH 7.1 CZ

Středa Září 26 13:08:36 CEST 2001

On Fri, 31 Aug 2001, Igor Bujna wrote:

> zkousim si nainstalovat Red Hat 7.1 CZ na notebook Toshiba Satellite
> 1620CDS.Mam problem s tim , ze pri kopirovani souboru nahodile se
> pocitac zasekne.Zjistil jsem ze to dela kdyz se zapne/vypne
> ventilator.

To vypada na problemy s APM. Zkuste nepoustet APM demona, pripadne
nastartovat s volbou jadra apm=off.

> A nejak mi nejde poradne nakonfigurovat grafickou kartu.Spravne ji
> detekne(ATI 3D Rage LT Pro AGP 2x), ale jak dam nastavit obrazovku o
> pote test X, tak se nerozbehnou.  Nevi nekdo jak na to??

Podivat se na http://www.xfree86.org/. Mozna budete muset pouzit novejsi
XFree, coz znamena bud se s tim poprat sam (zkusit pouzit XFree z RawHide
nebo ze 7.2, ktera brzy vyjde) nebo rovnou upgradovat (k dispozici jsou
Bety)...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz