multisession pomoci mkisofs a cdrecord

Michal Cihar cihar na email.cz
Středa Září 26 12:52:14 CEST 2001

Zdravim

> Zmatlo me, ze druha session tam byla viditelna pri aplikaci prikazu
> "cdrecord -toc" i bez vysunuti CD. Ale mount tu druhou session nevidel.
> Tak jsem myslel ze tam prece jen neni :-(

Ja to delam tak ze dam cdrecordu jeste parametr -eject, po vypaleni vyjede
cd, a pri mountu automaticky zajede a hned tam vidim co tam je ;o) Mozna by
to slo i jinak (donutit kernel, aby znovu nacet info z cd, protoze takhle
si mysli ze se cd nezmenilo - je to RO medium a nevysunulo se - a proto
puzije info co jiz ma v pameti), ale nevim jak to provist...

S pozdravem
        Michal Cihar
        cihar na email.cz
        cicom.kgb.cz