Nepodareny upgrade gcc - zadost o radu

Tomas Dudasko dudaskot na nemji.cz
Středa Září 26 15:16:19 CEST 2001

Dobry den,

mam Mandrake 8.0. Stahl jsem si potrebne balicky z mandrake.redbox.cz na
upgrade gcc z 2.96 na 3.0.1. Dle meho nejlepsiho svedomi a vedomi jsem provedl
upgrade stavajicich balicku co jsem mel z distribuce na balicky potrebne k
provozovani 3.0.1. Dale jsem presmeroval link /usr/bin/gcc na gcc-3.0.1. a
g++ na /usr/bin/g++-3.0.1.

Upgradovane balicky (doufam ze jsem na zadny nezapomnel ho zde uvest)
binutils-2.11.90.0.8-5mdk.i586.rpm
libbinutils2-2.11.90.0.8-5mdk.i586.rpm
libgcc3.0-3.0.1-1mdk.i586.rpm
libstdc++3.0-3.0.1-1mdk.i586.rpm
libstdc++3.0-devel-3.0.1-1mdk.i586.rpm
gcc3.0-cpp-3.0.1-1mdk.i586.rpm
gcc3.0-3.0.1-1mdk.i586.rpm
gcc3.0-c++-3.0.1-1mdk.i586.rpm

Jaky mam problem ?

Pri pokusu o preklad mi make nahlasi chybu :
error: installation or configuration problem: C compiler cannot create
executables.

Po chvili laborovani jsem se rozhodl, ze se spokojim s gcc-2.96. jake bylo me
prekvapeni kdyz se mi stejna chyba objevila i s gcc-2.96. odistaloval jsem
tedy i to a naistaloval znovu. Problem se nevyresil.

Obracim se tedy na Vas, zda nekdo netusi cim to je a jak to opravit :-)?

Predem dekuji

Tomas Dudasko
dudaskot na nemji.cz