Jak BOOTovat se ZIP250

Radek Hnilica radek na hnilica.cz
Středa Září 26 17:13:49 CEST 2001

> A proc tolik, smim-li vedet? Nesledoval jsem cely thread, ale na router
> urcite nepotrebujete 100M.

Nektere stroje jsou routery, nektere jsou hradebni (bude na nich proxy)
sem tam pobezi nejaky SW.  V serverch bude slouzit k nabootovani specialni
ZIP s vlastnim systemem pro kontrolu serveru.

Disketa mi byla mala, a prvni vetsi pouzitelna vec jiz neexistuje.
chtel jsem LS-120.  Tak jsme musel slevit na zipky.  Ted hledam cestu
jak s pomoci stipacek udelat ty mechaniky ReadOnly.

Proste potreboval jsem vymenne medium s moznosti zakazu zapisu o vetsi
kapacite, na ktere se vejde cely fungujici system.
Kdyz budu napriklad delat neco na stroji v Praze a odstrihnu si ho,
pak nebude problem zatelefonovat tam ze maji vymenit zipku a zmacknout
reset.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>