RH7.1 a sítova karta

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Září 26 17:52:17 CEST 2001

On Tue, 25 Sep 2001, Krata wrote:

> Preji krásný den,
>
>  mám problem, který nejsem s to vyřešit a možná mi s ním pomůžete. dopředu
> předesílám, že jsem v Linuxu naprostý začátečník (l-user)  ....
>
> Ale k věci: Používám k připojení do internetu mikrovlnného spoje a běžnou
> síťovou kartu.
>
> Pokoušel jsem se nakonfigurovat kartu pomocí
> ifconfig eth0 IPADRESA  netmask NETMASK

Nejlepší je použít linuxconf (aspoň pro mě) zdá se mi jednoduší.

> Podle manualu má následovat:
> ifconfig add -net nějaká adresa  - zde bohužel nevím, jakou adresu sem
> dosadit. A to možná bude zdroj problemu.
>
> A pak následuje
> ifconfig add gw ADDRESA GATEWAY

Podle mě je problém v tom routování, tj route.
Pošli routovací tabulku a řekni nám jaké máš adresy IP.
Jinak máš ten mikrovlný spoj připojen pořád k stejné kartě - někteří
poskytovatelé kontrolují MAC adresy síťovky.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne